Glad lucia!

Godmorgon! Kom hem rätt tidigt igår, och la mig rung halv 1. Sen 1½ timme senare får jag ett samtal av Filip. "Heej, får jag komma?" Jag ser hundvalpsögonen framför mig. Haha. Han hade vart ute och åkt snowboard i 6 timmar. I spöregnet. Och glömt bort tiden. Men så klart får man komma och gosa ner sig hos mig! :)

Nu är jag rätt så pigg iallafall. Juluppvisning idag ju! Ska va med på matta och hopp. Fristående och lucia tåg skiter jag i. Efter det ska jag hem till Bente. tror jag! har inte pratat med dom någonting. och det är ändå Johannas födelsedag. jag är inte förvånad att det är oplanerat. fast det kanske de är. anyway.

Hihi, kolla Linns söta katt. ett blått och ett grönt öga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback