Feber och tatuering

Mätt som en kossa är jag just nu. fy fyfyyyy. hatar att va mätt. Känner mig febrig också och fryser trots att det är 22 grader här inne! Ska bädda ner mig med en mysig film sen. Vi har säkert 50 nya filmer som jag inte har sett än, tex Mamma Mia, som jag aldrig orkar se.

Min syrra och Linn är och tatuerar sig, Hon kommer hem snart. Är jätte nyfiken! Någon krumelur på handleden har hon gjort. Tidigare tatuerade hon in "lights will guide you home" i nacken, från "Fix you" låten som hon älskar. Linn har gjort en fjäril på revbenen idag som tydligen tog 3 timmar, och den är ännu inte klar. Herregud vad hon måste ha lidit!

Nu kommer min hund och voffar lite. tror han vill ha mina rester av maten, så söt han är! :) världens sötaste!



Update senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback