Depp

Jag orkar inte att den här skiten fortfarande ska va ett så stort problem för mig. Varför bryr jag mig ens. Jag vet att jag borde älska mig själv och vara nöjd. Ena dagen går allt jätte bra, när jag är med dom jag älskar så tänker jag inte på det, jag känner mig frisk. Normal! Sen helt plötsligt går allt tillbax till det dåliga. Samtidigt som det går bra. Eller så inbillar jag mig bara.

Imorgon jobbar jag halv dag, det är en bra dag. Då har jag missat två mål. Vad händer på kvällen? Kanske Bio? Twilight, gympatjejer? Ni som inte har sett. Hallå?? ;)

Sola kanske man bör göra nu. var ju ett tag sen sist..







Kommentarer
Postat av: fanny

Jag skulle gärna se den imorgon, men jag jobbar ju och dessutom så är jag typ pank nu innan jul. kan vi inte se den på lovet istället? :)

2008-12-11 @ 22:26:00
URL: http://fannyd.bilddagboken.se
Postat av: Denice

Jo men det gör vi! Är också jävligt pank. Men på lovet blir super bra! då drar vi ihop ligan som ligger efter ;)

2008-12-11 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback