Blodprov på jobbet.

Tjena! Hemma från jobbet nu. tack och lov. Men man ska ju dit imorgon med. fan.

Idag tog Petra blodprov på mig, det gick åt helvete! Hon skrämde upp mig och sa att stickprovet skulle göra jätte ont, och att unga blöder mkt mer. Först gjorde hon på Jenny men mesade lite, så det kom inte så mkt blod. Sen när det var min tur, då jäklar tog hon i för fulla muggar bara för att retas, och självklart skulle jag dra undan mitt lilla finger för att det gjorde så SJUKT ONT! OOOM det började blöda, blodprov fick hon satt det räckte och blev över. Efter en stund kollade jag hur sticket blev. Ett jack! Som att hon hade skurit mig med en kniv. haha. Nu har jag bytt plåster typ 4 ggr. Stackars mig. Nej skämta bara. Men ont gjorde det, och nu jag lärt mig att man inte får dra undan fingret sådär medan nålen fortfarande sitter i.

Vad händer ikväll då? Jag vet inte vad jag orkar göra. Möjligtvis en kvällsfika, men alla andra är väl säkert partysugna skulle jag tro.

aja, vi kanske sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback