1:a December

Godmorgon! Sitter här i min morgonrock och tuggar på ett fattigt äpple. Ska snart klä på mig och gå till bussen om en halv timme, jobbar ju bara halva dagen idag! Träning får det bli efter jobbet om jag orkar. Hade ingen ork nu i morse när jag för det första låg halv död i sängen, sen såg det ut att vara svin kallt ute. Och sen hörde jag att pappa var hemma och hjälpte några killar med att få in lite möbler,. Så jag vågade inte gå upp då, haha ;D

Idag är det ett år sedan vi tävlade på JSM i Halmstad. Gud vad jag längtar tillbaka. Vårt lag låg på top och vi var starkare än någonsin. I år är jag för gammal, och vi har en hel del skadade gymnaster som kör grymma varv annars. Men dom klarar det här ändå! Nya varv, nytt fristående. Vi får se hur långt det räcker. På läktarn kommer jag sitta och heja till rösten spricker! Det vill jag lova :)

   

Kommentarer
Postat av: helena

det var i halmstad ;)

2008-12-01 @ 17:38:08
URL: http://helenahallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj, just jag tänkte att det kändes fel när jag skrev de, blandar ju ihop alla tävlingar ju för tiden! ;) det var nu ni var i karlstad va?

2008-12-01 @ 19:56:26
Postat av: helena

haha, nej j-cupen var på samma ställe, i halmstad alltså ;) karlstad var typ USM när jag var ett år för liten för att tävla, haha :p

2008-12-01 @ 21:57:44
URL: http://helenahallin.blogg.se/
Postat av: fnajs

haha jo vilken koll man har ;)

2008-12-02 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback